onsdag 16 februari 2011

Liite synd är det väl om mig ändå :-P

Har redan bloggat idag, jag vet, men ska bara skriva en snabbis.
Vi åkte ner till lilla mormor efter dagis, där åt vi middag, lekte och kollade på "Bompa".
Mormor va gullig och lät mig ligga lite på soffan, eftersom jag inte är helt kry, och det behövdes, jävlar va jag frös!!!
Vi åkte hem vid kl 19 och när vi kom hem, la jag Livia och hoppade in i en varm, lång dusch.
Satt med gåshud över hela kroppen fast jag hade kokhett vatten i slangen.
När jag kom ut därifrån så tog jag febern, och mkt riktigt så hade jag feberhelvete oxå.
Har ju frusit som ett as sen i sön, men då hade jag ingen feber.
Har ingen aning när den kom eftersom jag har "gått på" Ipren och Alvedon hela tiden.
Hade 39,0  38,7 och 38,5, men eftersom jag har ca 36,3 i vanliga fall så är det ändå ganska mkt för å va jag.
Låter kanske som om jag tycker jättesynd om mig själv, men så är det inte, måste bara få klaga å jämra mig lite, sen är det upp till var å en å läsa det eller inte ;-P
Nu ska jag faktiskt gå å krypa ner under mitt underbart varma täcke och mina sköna kuddar, och sussa.
Imorgon ska Micke hämta Livis på dagis och sen ha henne till söndag, känns JÄTTEKONSTIGT och JÄTTEJOBBIGT att vara borta från henne så länge.
Mickes mamma ska till Dalarna så de kommer få egentid hela helgen, vilket de kan behöva.
Kommer sakna henne så sjuuuukt mkt, men hon kommer ha det så bra, och jag får tid på mig att kurera mig.
Så jag är "Fit for fight" på söndag när hon kommer hem.
 Go´natt

2 kommentarer:

  1. Klart det är synd om dej. Inte kul å vara sjuk. Skönt att du får rå om dej själv nu när du mår dåligt å Livia vill nog inte vara me dej när du mår skit heller. Krya på dej ordentligt. kram Carina

    SvaraRadera
  2. Usch ja, då kanske du kan tänka dig hur en man mår när han är riktigt sjuk!/K

    SvaraRadera