torsdag 30 december 2010

Långpromenad å inte lottlös

När vi va klara, kl 9 imorse så åkte vi hem till Angelica å Freja å hälsade på.
Barnen lekte och busade och vi tog en kaffe, snackade och lekte så klar vi med (alltså med barnen hahaha)
När Livia skulle sova så åkte vi hem, Livis sov å ja tog det lugnt.
När hon vaknat å fått mellis så tog vi en promenad.
Livis gick själv, hela vägen till ankdammen, där vi tittade på å matade ankorna.
Hon blev så sur när hon inte kunde kasta brödet ända ner till ankorna, så då fick hon hålla i brödet och jag höll i hennes hand å så kastade vi tillsammans, då skrattade hon å tyckte det va jättekul.
Vi stannade till vid Ica å handlade lite och så gick vi in en snabbis på bolaget (jag köpte alkoholfri skumpa till imorgon)
Vi gick även in på macken på hemvägen å skulle köpa bingolott till uppesittarkvällen, men de hade inga.
Så då gick vi hem, och på nätet såg jag att man kunde köpa å skriva ut en lott.
Tänkte att det va ett kanontillfälle å få inviga min nya skrivare, men idioterna som packat den har tydligen glömt att stoppa ner strömsladden, JUST MY LUCK :-O
Så nä, såg ut å bli en filmkväll ist.
Men tack vare min underbara mamma å mina underbara systrar så fixade det sig ändå.
De svängde förbi me en lott, när de åkte in till hockeyn, TUSEN TACK <3
Idag när vi va ute å gick, så mötte vi en hund.
Livis sa: hej hej, voff voff!
Underbara hjärta, älskar dig så det gör ont!!

Om vi inte hörs innan så önskar jag er alla en underbar nyårsafton!!!!
Kram

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År till er med! Ha det underbart! Kram Åsa

    SvaraRadera