onsdag 15 december 2010

Puss på blå bil

Livis, i jamas, leker med sin nya bil

Underbarast å finast i HELA VÄRLDEN <3
Dagen idag då:
Livia vaknade kl 08:00 imorse, så vi va båda riktigt utvilade.
Tanken va att vi skulle till Lollo å Joline, men där gick det eventuell magsjuka så vi hoppade det besöket.
Vi tog det ist lugnt hemma, tog en liten promenad ute i det fina vädret, gungade lite och sen gick vi hem, åt lunch å så vilade Livia middag.
När hon vaknat så åkte vi in till WedaLek och köpte gips, å en plastbil till Livia.
Jag höll fram en röd å en blå bil, så hon skulle få välja själv, då böjde hon sig fram å pussade den blå bilen, så då blev det den, sötnos!!!
Sen köpte vi även den sista julklappen, så nu är vi klara = Skitskönt!
Efter det åkte vi hem till min farmor, hennes gubbe Göran å deras vovve.
Vi fikade och pratade, och Livia charmade loss som vanligt =)
Efter det åkte vi hem, åt middag, mös å kollade på "Bompa".
Livis ligger nu å sover i sin renbäddade säng.
Själv ska jag glutta lite på tv å ta en dusch, och om några timmar ska även jag krypa ner i en renbäddad säng, underbart!
Gilla på den ni =)
Hoppas alla ni läsare oxå har haft en underbar onsdag!
Kram från mig

2 kommentarer:

  1. Ensamvargen ylar ut i vinter natten, brasan är tänd och väntar på hägringen ska komma in från den kalla farstu trappen. Kram /Ensamvargen

    SvaraRadera