söndag 12 december 2010

En stormig lördag, minst sagt...

Det har va en händelserik lördag, MINST sagt...
Tanken va att ja skulle in till Mickes mamma i Tälje, fira Micke och pussa lite på Livia och sen på kvällen skulle Linda komma hit, hjälpa mig klä granen, så den skulle stå klar på söndagen när Livia kom hem, vi skulle dricka lite vin, snacka skit och sen se va som hände.
Men ALLA de planerna gick åt helvete, det slutade iaf med att jag, Livia, mamma och Emma gick på hockey och sen följde vi med hem till dom å stannade över natten.
Det finns så mkt som jag skulle vilja skriva av mig om här, och tanken med att ha en blogg är ju just för att man ska kunna göra en sån sak, lätta på sitt hjärta...
Men det tänker jag inte göra här, dels för att jag vet att "motpart" eventuellt läser det här, dels för att jag inte tycker att alla har med detta å göra och dels för att jag inte vet exakt vilka alla mina läsare är...
Jag kan bara säga att många tårar har runnit, missförstånd har orsakat totalt kaos och en människa, som inte SKA bli lidande, har tyvärr blivit det.
Bara att hoppas, för denna lilla människa, att allt kan återgå till det normala, när stormen har lagt sig.
Eftersom hon behöver två och inte bara en...
Jag säger absolut inte att jag är oskyldig, ABSOLUT INTE, och det va onödigt av mig att gå så hårt åt, men jag är så trött på att tjata...
Vissa saker missförstods och det försökte jag förklara, men jag vet inte om du förstod ändå...
Jaja, jag kan ju som sagt bara hoppas att denna storm rids ut och allt återgår till "som det va förut" så snart som möjligt!!

4 kommentarer:

  1. Rätt och riktigt att ALLA inte behöver veta allt. Du är mycket klok kvinna och en underbar mamma. Vi har väll träffats typ 2 ggr men ändå känns det som jag känner dej kan bero på FB. Må alla lycka vara med dej/er.......Kram

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig helt och fullt. Det är så otroligt svårt ibland. Har också precis hamnat i ett praktgräl med Lees pappa, pga missförstånd och gammalt groll. Känns inget vidare... Jag hoppas att allt löser sig hos er. Ta hand om dig och lillskruttan... Vi ses!
    //Malin

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt löser sig för er. stora jätte kramar

    SvaraRadera
  4. Självklart kan vi det. Vi kan ju göra det på dagstid också. Kanske när de sover middag eller äter frukt. De rör sig ju ganska så fritt och vilt utan oss också. =)
    Kram

    SvaraRadera