söndag 19 december 2010

Reunion med mammagruppen

På väg till affären, Lilla Bääh fick följa med oxå

Fullt ös i Livis lekrum

Dagen avslutades med lite "Mora Träsk"
En riktigt lyckad dag!
Vi pulsade iväg till affären på fm och handlade lite småsaker, bla mat till kattskrället ;-)
Efter att Livis ätit lunch å vilat så kom Susanne, Therese, Leo, Angelica, Freja, Terese och Wilton hit (från mammagruppen)
Det va synd att inte alla kunde komma, men det va SÅ härligt att träffa alla igen, det tyckte nog både vi och barnen =0)
De va här fram till runt kl 16 och sen när de gått så lagade jag middag, jag å Livis åt, sen duschade Livis och efter det så blev det mys framför tv:n.
Nu ligger Sessan å ska sova, tror inte hon somnat än, men snart, för hon va trött kan jag lova.
I fredags så lärde sig Livia säga mina systrars namn, Emma blev Bebba och Louise blev först Blis och sen Liiis.
Hon gick å ropade på dom, när de gömde sig, eller låtsades sova, sååå sött <3
Hon har dessutom fått en till tand, en stor till, dom pluppar upp som ogräs i munnen på henne =)
Nu blir det lite tv-tittande och kanske lite julklappsinslagning!

Ensamvargen: Din senaste kommentar fick mig å undra lite...
Eftersom du skriver att "Du tror att jag kommer bli förvånad" så måste du ju vara nån jag känner, eller iaf nån som jag vet vem det är...
Du kan väl åtminstone säga om du finns med på min fb-lista eller inte, vet ju ändå inte VEM av alla du är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar