tisdag 14 december 2010

Julpyssel å dans

Mys i vinterkylan

Livis sover middag på S & Ws altan

Full av bus, som vanligt =)
Vi åkte hem till Susanne å William, där lektes det, fikades och så gjorde vi lite julklappar ;-)
Det va en trevlig dag med massa skoj!
Vi va där mellan kl 10-16, så det blev en heldag.
Efter det så åkte vi hem till oss.
När jag stod å lagade mat så fick jag ett mess av Micke som frågade om han fick komma förbi å leka med Livia.
Han kom å gjorde oss sällskap vid matbordet, och efter att Livis duschat så satt pappa å dotter å myste i soffan till "Bompa".
Nu sover Livia snart å jag ska glo lite på tv, å kanske smygstarta å göra lite knäck, blev så sjuuukt sugen på det nämligen!
På tors kommer Linda å Milo hit å vi ska göra ischoklad å knäck när barnen vilar, men liiite kan jag ju göra nu, kan ju inte skada :-P

Livis e så sjukt underbart söt!!
Finns ett program, "Småkryp" på "Bompa", som tycker Livia om, å i eftersången när programmet är slut så är det en hund som skäller å sen en kossa som råmar, en bit in i sången.
Å idag så "vovvade" å "muuade" Livia innan de gjorde de i sången, hon visste att de skulle komma!
Sen så när hon å jag dansar, så brukar jag snurra runt med henne i famnen, och idag tog hon upp sitt lamm å stod å snurrade med den till musiken på tv:n =)
Och när jag lagade middag så stod hon i köket å snurrade tills hon blev yr å vinglade in i skåpet, å så skrattade hon, sååå jäkla go´dotra mi!
Hoppas ni andra oxå har haft en underbar tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar