onsdag 15 december 2010

Nya läsare

Mina läsare har ökat ganska mkt den senaste veckan och nu har det kommit till min kännedom varför.
En kvinna som kallar sig själv för "Deckardrottningen" på flaschback har startat en tråd om min Peddogranne, och i trådstarten har hon länkat min blogg, eftersom jag skrivit om det.
Så nu vet jag varför jag fått så många nya läsare.
Det är ju kul, absolut, men nu har jag verkligen igen aning om vem denna "Ensamvargen" är, som har kommenterat så fint här på bloggen, så nyfikenheten ökar!
Men jag har insett att jag kanske aldrig kommer få svaret på vem denne är.
Förut kunde jag ju anta att det va nån av de på min vän-lista på facebook, eftersom det är där min bloggadress står, men nu, när bloggadressen ligger uppe på ett forum så kan det ju vara vem som helst.
Jaja, den som lever får se... :-)

3 kommentarer:

  1. Och hur faan har denne kunnat fatta va jag skriver isf...
    Har aldrig besökt hans blogg...
    Gå INTE in där ni heller, OM det nu är en viruslänk!!!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ja det kan man ju undra! Ta bort kommentaren kanske? =P

    SvaraRadera
  3. Ja någon gång får du nog veta vem jag är. Men jag tror nog att du blir förvånad Kram /Ensamvargen

    SvaraRadera