tisdag 21 december 2010

Tisdag

Busfrö


TröttGos innan lunchen

Stor tjej, sitter själv på stolen, under mammas bevakning =)
Idag kom Linda och Milo hit å lekte med oss.
Vi fikade, busade och snackade.
Efter att Livis vilat så tog vi en promenad till affären, alla fyra, och handlade lite.
Sen gick dom hem till sig å vi gick hem till oss.
Micke kom hit efter jobbet, han hade med sig mat, så vi åt, Livis å Micke lekte å gosade och sen när hon somnat så åkte han hem till sig, och jag fortsatte med jobbsöket.
Har nu registrerat mig på 2 st bemanningsföretag, så nu får vi hoppas att jag hittar nåt som funkar.

Imorgon ska jag till Sydpoolen SPA för massage.
Ska bli skönt, men samtidigt lite läskigt eftersom jag alltid får nackspärr eller ryggskott efter massage.
Men eftersom detta är en utbildad massör så hoppas jag att jag slipper det...
Iofs har det varit det några av de andra ggr oxå, som ledde till spärr å skott =)
Men vi får som sagt hoppas att jag slipper...
Vi fick presentkortet av Mickes mamma förra julen, men det har varit borta sen många månader.
Men Livis hittade det när hon rotade i en av lådorna i köket, som tur va.
Hon hittade det förra veckan, och det går ut nu den 23:e, så det blev panikbokning, för å hinna utnyttja det.
Så imorgon kl 11 sker det, mamma kommer hit å håller Livia sällskap under tiden =)

2 kommentarer:

  1. Låter som en skön dag. Jag får alltid migrän efter jag varit på massage men de säger att det är för att musklerna släpper alla spänningar och låter huvudvärken komma igenom.

    Måste bara berätta att Algot satt och ritade på sig själv idag och sen sa han till Anders att han (Algot) var Livias mamma...=) Han hade alltså observerat att du är tatuerad och gjorde likadant på sig själv.

    Hoppas du hittar ett jobb som passar. Jag ska hålla alla tummar jag har och dessutom hålla utkik om jag ser något.

    Ha en skön dag i morgon!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det var en trevlig dag med massage det förtjänar skönheten /Ensamvargen

    SvaraRadera