torsdag 16 december 2010

Julgodis och julpyssel

Sååå fin i sin toffs!

Linda fick knäck i håret, hahaha

Smarrigt!!

Livis gosar med Milo <3
Idag kom Linda och Milo hit och lekte med oss redan på förmiddagen.
Vi gjorde även lite julklappar, blev JÄTTEFINT!
När barnen sov middag så passade jag å Linda på att göra lite ischoklad och knäck, blev mumma kan jag lova :-P
Livis sov länge, så Milo fick leka ett tag själv, men när hon vaknat och käkat lite mellis så va de full rulle igen.
Linda och jag "lekte fotografer" och tokfotade barnen =)
Livis pussade Milo på huvudet och vi fotade, sen när hon pussat klar så klappade vi händerna.
Det tyckte hon va jättekul, så hon pussade honom igen och klappade själv händerna, och sen upprepades det ca 10 ggr, såå sött!!
Runt kl 16 så gick dom ut i snöstormen, hem till sig, och jag å Livis gjorde de sista julklapparna klara å sen åt vi middag å badade.
När vi satt å mös i soffan så kom Livis farmor förbi å gosade lite med henne.
Hon stannade ca 30 min och sen åkte hon å jobbade.
Vi kollade klar på "Bompa" å nu ligger Livis i sängen å inväntar John Blund, om han inte redan har varit här.
Livis kan säga sitt namn nu, men hon gör det på sitt sätt: Llla säger hon, såå sött <3

1 kommentar: