tisdag 7 december 2010

Tälje å Promenad

Livia fick en "rånarluva" idag när vi va på stan, så hon håller sig riktigt varm i vinter!

<3 Älskar <3

Finns ingen finare, ingen sötare å ingen underbarare, i HELA världen

"Matning" av ankorna
Idag vid frukosten satt Livia å åt sin macka, ja satt å kollade lite på datan samtidigt och när jag vänder huvudet å kollar på henne så satt hon å gömde bitar av sin macka, med leverpastej på, bakom ryggen =))
Va gör du, frågade jag med ett leende, då hoppade hon till, precis som "Shit, jag är avslöjad" :-D
Det blev lite flottigt i stolen, men det gjorde inte så mkt, för de va så gulligt det hon gjorde!
Sen bar det av till Tälje för å möta mamma som skulle passa Livis undertiden jag gick till tandläkaren.
En rotfyllning och ca 4 hål va domen...
Men det är väl så det går när man inte varit där på 8 år :-/
Sen tog vi en sväng på stan och sen åkte vi hem.
Tack för hjälpen idag, mamma!
När Livis sovit middag så gick vi en promenad och matade ankorna, handlade nytt bröd till oss på Ica och så gick vi förbi Jackpot.
När vi stod där utanför så kommer Ulla ut, som jobbar där, hon öppnade dörren å sa:
"Men gud va det lyser om dig, du ser verkligen jättelycklig ut"
Det värmde kan jag säga, men det är väl så, att när man mår bra å älskar sitt liv, då lyser väl lyckan även utanpå! =)
Efter promenaden så gick vi hem, åt middag, badade och mös.
Nu håller Livis på å somna å jag ska slappa lite.
Ville bara gratta Micke oxå, som fyller 27 år idag! GRATTIS!!!

1 kommentar:

  1. låter som ni har haft en toppen dag =) Det är ju bara så härligt när man inse att alla andra ser att man mår så jäkla bra att man inte kan sluta le =)
    kramar

    SvaraRadera