onsdag 29 december 2010

Shopping i Tuna Park med en busig Livia

Angelica och söta Linnéa kom förbi oss idag runt kl 11, det va mkt trevligt, och alldeles för länge sen!!!
Livia tyckte oxå att Linnéa va jättesöt, hon klappade henne på huvudet och så satte hon sina armar runt henne, där hon låg på golvet, och försökte lyfta upp henne :-D
Runt kl 13 åkte vi ner till Åkers och hämtade upp mamma å Emma å så drog vi till Tuna Park.
Livia sprang runt å röjde massor, hon tyckte det va jättekul å få gå själv där inne =)
Jag hittade två mkt fina tjocktröjor som jag köpte mkt billigt, sen köpte jag en skiva och en bok till Livis.
Snälla mamma köpte en tröja och ett par byxor, MKT söta!
Efter å ha handlat, käkat, jagat Livia å knatat omkring i ca 3 timmar, så gav vi upp å åkte hem till mamma.
Vi stannade å åt middag å busade lite, sen åkte vi hem.
Livia somnade i bilen och ligger nu i sin säng.
Jag ska glutta lite på tv och sen gå å sova ganska tidigt, eller iaf försöka.
Har ju en bok som vägrar låta mig sova om nätterna, jag bara MÅSTE läsa en sida till och en sida till och en... ja ni fattar.
Boken heter "Varför gråter inte Emma" och det handlar om Arbogamorden på Max å Saga, MKT bra och hemsk bok, eftersom man verkligen får följa med alla, hur de hade de under hela den tiden, mordet, sjukhuset, uppvaknandet, beskedet, ja ALLT får man läsa om.

Jag vet att jag lovade bilder idag, från julen, men orkar inte nu ikväll eftersom vi kom hem så sent.
Ska försöka hinna lägga upp dom imorgon!

2 kommentarer:

  1. Åh, den vill jag också läsa. KOllade direkt upp den, men den var så dyr att köpa inbunden. Hopas en kommer på pocket sen! =) ÄÄÄÄLSKAR såna böcker. Jag läser nästan bara böcker i biografi-stuk. =)

    SvaraRadera
  2. Läser nästan oxå bara såna böcker!!
    Blir så mkt bättre när det är verkligt!!
    Gömda och andra i samma "serie"
    En av grabbarna
    Varför gråter inte Emma
    Inte utan min dotter
    Ja, det finns många bra!

    SvaraRadera