söndag 12 september 2010

Helgen i Åkers

I fredags då åkte vi till Öppna förskolan och Livia röjde runt som vanligt, med sina kompisar =)
Sen åkte vi hem och tog det lite lugnt hemma, åt och så passade jag på å kolla lite på tv medans Livia sov och sen åkte vi ner till Åkers å grattade mamma som fyllde år.
Vi blev kvar där hela helgen =)
I lördags tog mamma Livis på morgonen, så jag fick sova ut, sååå skönt å inte direkt en vanesak nu för tiden.
Runt lunch bar det av till Gnesta för å kolla när Syrran spelade fotbollsmatch, och självklart vann dom! *stolt*
Och idag, när vi vaknat gjort oss klara så åkte vi till Tuna Park för lite shopping.
Världens snällaste mamma köpte en jättefin vinterjacka och en jättefin tröja till mig, TACK, och massa födelsedagspresenter till Livia.
En bra helg, alltid lika mysigt å va nere hos mamma å syrrorna, plus att jag fick mkt "avlastning" med Livia, de lekte med henne så jag kunde ligga å ta det lite lugnt på soffan för en gångs skull :-)
Så nu är jag utvilad å redo att ta mig ann kommande vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar