måndag 6 september 2010

Gräsklippning och 50-årsfest

Lördagen började med att Livias farmor kom och hämtade henne, och sen åkte dom iväg på äventyr å första "sleepover"
Sen kom Micke och hämtade mig och vi drog ut till huset, jag klippte gräset och drog bort tapeter, och Micke drog bort tapeter och spacklade.
Efter drog vi hem till mig å gjorde oss iordning, drack lite grann och lyssnade på musik, och så bar det av till Matte å Giesela för Mattes 50-årsfest.
Det va riktigt ordentligt ordnat, med 3 stora partytält, liveband, hamburgare och "Open bar" =)
Massa folk och trevlig stämning, tyvärr blev jag å Micke lite oense och jag kände att det va bättre å gå hem än å stanna å riskera att vi blev mer osams (blir ju lätt lite "värre" om båda dricker)
Tänkte åka in till Tälje å möta en kompis å hennes vänner och följa med dom till Berget, men hade glömt min plåtficka med alla kort, i skötväskan, så det blidde en kväll hemma framför datorn istället.
Men det va ganska trevligt det med, tror jag satt till ca kl 03:00 å kollade runt, pratade med vänner och bara tog det lugnt.
Sen gick jag å la mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar