onsdag 1 september 2010

Fika och handling

Idag kom Milo och Linda till oss och hälsade på.
Mkt trevligt måste jag säga, en riktigt go tjej som är mkt lätt å prata med!
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, drack kaffe och busade med barnen.
Gick även på en kort promenad så barnen fick somna i vagnarna.
Runt 15:30 gick de härifrån, och då tog jag och Livis en promenad till centrum Ica och självklart gick vi förbi Jackpot och hälsade på Sofie, sen gungade vi lite på gården hemma och sen gick vi in och lekte, myste och läste lite böcker.
Livia somnade runt kl 19 och nu sitter jag här som vanligt med datorn i knät och har tv:n på i bakgrunden =)
Skulle egentligen till Ica Maxi idag när Linda och Milo gått, men Micke ska komma hit imorgon, så jag passar på å smiter iväg en sväng då istället.
Roligare för Livia å få busa med pappa istället och slippa följa med till tråkiga affären.
Plus att det är lättare att handla och få med sig fler saker när man inte har en vagn att dra på.
Och eftersom jag åker så har Micke lite tid på tu man hand med vår dotter, viktigt att de får vara ensamma och busa lite oxå!

1 kommentar: