torsdag 9 september 2010

Dålig uppdatering

Har inte orkat blogga sen i onsdags, men nu så :-P
I tis så gick vi upp till Linda och söta Milo, vi fikade å pratade.
Det är roligt med mig å Linda, för vi har aldrig umgåtts så, utan mer träffats via andra polare osv, men nu har vi träffats 2 ggr, och vi har skittrevligt.
Vi pratar inte om ytliga saker, som man vanligtvis gör med de man inte verkligen känner, men hon å jag har pratat "Deeptalk", riktigt "Deeptalk" båda gångerna vi setts, jättetrevligt å de känns som man verkligen kan lita på.
En vänskap som helt klart är värd att bygga på!!
Efter det tog jag å Livia en promenad till Jackpot å hälsade på Gudmor, sen hem å tog det lugnt, å på kvällen kom Micke å hälsade på.
Han åt me oss, lekte me Livis å sen stannade han å glodde på Idol med mig.
Onsdag:
Annika och Tuva-Lee kom hit å lekte med oss, vi gick även till Rhodos å åt lunch, och sen hem till oss å fikade lite.
Och på eftermiddagen å kvällen va Micke här å umgicks med oss.
Dagen idag då:
Imorse, kl 09:45 så gick vi till en lekpark där vi bestämt lekträff med Anna och hennes tjejer Tilde och Ebba.
Barnen lekte och vi snackade, sen runt halv elva, elva så gick vi hem, Livis sov en kort stund och efter det käkade vi lite lunch.
Efter att matintaget var klart så åkte vi hem till Sofie och hälsade på.
Livia röjde i Agnes rum och gosade lite med Bella, satan va hon älskar hundar (å katter).
Nästan helt hundra på att mig älskade dotter ska få en liten kissebebis av sin mamma när hon fyller år =)
Nä, nu ska jag ta ögonen från datorn å fortsätta glo på Idol!
*Vinkar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar