måndag 27 september 2010

En riktigt lyckad helg!

I fredags va vi hemma hos Susanne å William och fikade å pratade, Annika och Filippa va där oxå.
Efter det åkte jag och Livis ner till mamma och syrrorna och hade fredagsmys =)
I lördags va det Me and I-party (hem-sälj-party av barnkläder), vi va 14 pers som va hemma hos Mika i Rosenlund.
Men försäljaren hade glömt att hon skulle dit, så hon kom för sent, efter det att Mika ringt henne, och dessutom hade hon inga kläder med sig för att visa, braaa jobbat, NEJ!!
Men vi hade det riktigt trevligt ändå och Mika va en mkt bra värdinna och bjöd på goda mackor och gott fika =)
Sen kom Micke och körde hem mig och så hade jag några timmar egentid, Livis va med sin pappa hos sin farmor.
Tog bussen in till Tälje och mötte upp mamma och syrrorna som körde mig till Mika igen.
Vi va 8 tjejer som förfestade, sååå jävla trevligt!!!
Va snackade skit, avslöjade smaskiga "hemligheter", lekte "jag har aldrig" och hade riktigt skoj!
Sen bar det av till Torekällberget för 6 st av oss, de andra två gick hem.
Det va första ggn jag va ute på Berget, men garanterat INTE den sista, det va ju jättekul där ju!!!!
En så otroligt lyckad lördag, trots lite skit emellan, men är sååå nöjd och hoppas att vi snart kan göra om det!!
Tack alla som gjorde min lördag till en jättekul dag och kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar