torsdag 2 september 2010

Fullspckad dag, som vanligt =)

Dagen började med morgonmys och lugn.
Sen kom Therese, Leo, Susanne, William, Terese och Wilton hit, vi fikade, barnen lekte och sen gick vi och ut och åt lunch, alltid lika trevligt och kul å träffa tjejerna och barnen!!!
Efter det åkte jag och Livia ut till huset och mötte Micke, han visade tapeterna han köpt och visade lite hur han tänkt göra om där ute, blir nog jättefint!
Livia spydde ner hela sig, på vägen ut, så jag bytte kläder på henne och sen när vi kom till parkeringen hemma, så spydde hon ner hela sig igen, en ännu mer =(
Oki att hon precis ätit och att vägen dit ut är otroligt kurvig, men jag vet inte.
Har ju åkt den vägen förut med henne...
Hon va dock pigg när vi kom hem, drack välling och lekte som vanligt, så det kanske va åksjuka då =(
Micke köpte med pizza till honom och mig och så åkte vi hem till mig och Livia och åt.
Sen gick jag till tvättstugan och åkte till Maxi och handlade lite.
Gick även till Glasbanken och köpte lite förfriskningar inför lördag, då jag och Micke ska på 50-årsfest :-P
Glodde på tv och sprang till tvättstugan om vart annat.
Men nu är tvättkorgen tom och saker till Livis, mat, blöjor och dyl, skönt!!
Tyvärr och självklart köpte jag FEL storlek på blöjorna och måste åka in till Tälje imorgon igen, för att byta...
Inget annat att göra.
Nu ska jag slappa i soffan och försöka gå å sova lite tidigt.
Hej på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar