tisdag 31 augusti 2010

Fika och fotboll

Dagen började med handling på Ica, och en sväng förbi Sofie, sen bar det av till Susanne å William för lek med barnen å fika med tjejerna.
Runt halv fyra åkte vi hem, och jag gjorde mat till Livis (och oss) och hon tyckte det va jättegott, det va skoj!
Efter han jobbat klart så kom Micke hit och åt med oss, och runt 30 min senare kom även hans mor.
Vi tog en kaffe å sen bar det av till Åkers för mig, för fotbollsträning, första på läääänge.
Men jävlar va kul det va, lite jobbigt när det gäller flåset, men jag orkade hela träningen, 1½ timme *stolt*
Och även fast det va ett bra tag sen, så sitter det i ryggmärgen, känns som man alltid spelat fotboll när man väl nuddar bollen.
Som sagt, riktigt kul!!
Tränarna verkade nöjda med min prestation, då de efter träningen sa att det verkligen syns att jag kan spela =)
Å även om jag flåsade lite mer än de andra, så gav jag inte upp, och det är jag riktigt nöjd med.
Verkar även vara ett kul gäng, med blandade åldrar, men det bästa är att jag absolut INTE är äldst, coh det är riktigt skönt, vill ju inte bli lagets "mamma" som 27-åring =)
Det känns i kroppen att man tränat, och hur morgondagen blir får man se, vad gäller träningsverken.
Men det är bara å bita ihop å fortsätta köra, känns riktigt bra å va igång igen kan jag lova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar