lördag 30 april 2011

Tors, fre och lite lör

I tors kom Tessan och Nicky förbi på kvällen.
Sista ggn jag och Tessan hittade på nåt va i november, då vi va på Bandit x-ning, så det va jätteskoj att dom kom hit.
Det är faan skandal, vi bor ca 200 meter från varandra, men ändå är det så svårt att hitta tid att ses, men vi MÅSTE bli bättre.
Igår efter jobbet åkte jag och mötte Livia och hennes farmor och de lånade barnstolen i min bil och åkte ut till Micke, där Livia ska vara i helgen.
Jag åkte hem, åt lite och begav mig iväg till Brandasund och mötte en vän.
Vi satt och snackade lite skit i några timmar, först på stranden och sen satte vi oss i bilen, eftersom det blev så sjukt kallt när solen försvann.
Efter några timmar där, åkte jag hem och slappade till.
Tanken va att jag skulle sussa relativt tidigt, men så blev det inte.
Efter en dusch och lite soffslapp så blev jag fyllechaffis, men det, det va bara kul och trevligt kan jag lova =)
Kom hem och gick och la mig ganska direkt och vaknade runt kl 11 idag (lördag)
Nu har jag precis kommit hem från storhandling på Maxi och Bolaget.
Handlade massor, så nu har vi mat i flera år framåt =)
Nu blir det soffslapp och laddning för kvällens party och utgång.
Ha en fin Valborg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar