onsdag 6 april 2011

Mus ist för Mun :-D

Hahaha, i gårdagens inlägg så skrev jag tydligen: "Total kaos i min mun" fast jag menade så klart "Totla kaos i min mun" hahaha, så fel det kan bli ibland, detta är dock redigerat nu :-D
Dagen började med att Livis va svår att väcka och sen va ledsen på morgonen eftersom hon va trött.
Jag va ännu mer svullen och hade ännu ondare i min MUN när jag vaknade, och har så haft hela dagen.
Har gått på verktabletter var tredje timme, eftersom den slutar verka efter ca 2,5 tim =(
Iaf jag lämnade Livis på dagis, och det gick bra.
Jobbade 07:15-15:15, och DET mina vänner va inte kul med den värken jag hade, men det va bara å bita ihop...
Hämtade Livis på dagis, hon hade blivit väckt på vilan och hade varit lite ledsen för en gångs skull på eftermiddagen, men hon va glad när jag hämtade henne =)
Vi åkte hem och lekte i lekparken utanför oss, fram tills 16:30, när Micke kom med pizza, då gick vi in och åt.
Sen lekte hon och Micke, och jag kämpade med min pizza, fick i mig 3 bitar efter mkt jobb.
Tog väl ca 1 timme, eftersom jag knappt kan gapa eller tugga, men men =)
Jag passade även på att dammsuga när han va här, och Micke va snäll och hjälpte mig att rensa avloppet och handfatet, DET behövdes eftersom det va kronstopp!
Nu sover Livis sen ca 1,5 tim och jag ska nu hoppas in i en dusch.
Igår hade jag ett samtal där jag sa vad jag tyckte och tänkte.
Det va behövligt, nu får vi se va som händer =)
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar