tisdag 19 april 2011

STOR saknad och jobbigt öga

Igår när jag skulle sova, så hade jag en så otrolig ångest, sjukt jobbigt var det!
Kunde inte somna, saknade Livia så jävla mkt!!
Försökte tänka på annat, men vad jag än tänkte på så kom tankarna alltid in på henne ändå.
Jag somnade tillslut och vaknade flera ggr på natten, vaknade av att jag hade drömt obehagligt och vaknade med sjuk ångest.
När morgonen kom och klockan ringde så var jag inte spec utvilad, men det var bara å pallra sig iväg till jobbet ändå.
Men summa summarum av detta, jag är INTE van att vara utan min dotter så länge, och jag gillar det INTE!
Men hon behöver tid med sin pappa och jag vet att hon har det kanon med honom och sin farmor!
Åkte och lämnade in katten, för sterilisering på Södra innan jag åkte och jobbade.
Efter jobbet plockade jag upp en nyopererad och groggy kisse, åkte och hämtade ut 2 paket från Tradera och åkte sen hem.
Tog det bara lugnt på kvällen, kom ju hem efter kl 18 och va ganska trött då.
Igår kliade jag sönder mina ögon, pga allergin och idag har jag haft svårt att se på vänster öga...
Jag ser ungefär som om man har kollat mot solen och sen går in, svårt å beskriva, men ni kanske förstår.
Hoppas det går över tills imorgon, för det är jävligt störande.
Jag ser på ögat, men det är precis som om nåt är i vägen, fast det inte är nåt i vägen... typ.
Tyckte det började när jag tog ögondropparna igår innan jag gick och la mig, men jag har ju använt dessa droppar mot allergin förut, så jag vet inte.
Kanske en kombination av "sönderklining" och dropparna....
Äh, jag vet inte!
Säg iaf godnatt nu, för jag ska snart gå å lägga mig i bingen och läsa lite i väntan på John Blund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar