onsdag 13 april 2011

Sjuk men pigg ändå =)

Efter jag å Livis hade gosat lite i soffan så kom Micke runt kl 06:30 och då åkte jag till jobbet.
Jobbade till 15:15 och sen åkte jag till Ica Maxi och handlade lite basvaror och Alvedon och nässpray till Livis, innan jag åkte hem.
Livis va pigg och har inte behövt nån Alvedon på hela dagen, men man ser i hennes ögon att hon inte är helt kry.
Plus att hon hostar, snörvlar och känns fortfarande lite varm.
Imorgon ska min snälla mamma vabba, eftersom Micke hade mkt att göra på jobbet.
Jag å Livis lekte, åt frukt, kollade på Mora Träsk och Bompa, innan det var dax för tösen att sova.
Hon har redan slocknat och jag ska ta å försöka äta lite, hoppa in i en dusch, slappa lite på soffan och sen sova lite senare.
Ha en bra kväll allihop!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar