söndag 29 maj 2011

Underbar helg!

Fredag: Jobbade till kl 13 och drog sen till glasbanken och handlade lite förnödenheter inför helgen.
Blev även en tripp in på Ica Maxi, sen drog jag hem och storstädade.
Dammade, dammsög, skurade och skrubbade loss i badrummet.
Va väl klar runt kl 17, snackade med Linda i nån timme i luren och drog sen till centrum, handlade lite mat och snackade med Ulla på Jackpot.
Slappade i soffan och väntade på besök, men tillslut blev jag så trött så jag va tvungen att gå ut och ta en promenad, för att piggna till.
Fick besök efter kl 21, vi glodde på tv, snackade skit och bara "va", mkt trevligt!
Runt kl SENT gick jag och la mig, och sov till kl 11.
Runt kl 12 mötte jag upp en vän och gick 5-kmspåret i Tveta.
Det va trevligt att ha sällskap å ha nån å snacka med när man va ute och gick!
Efter det drog jag hem och la mig på soffan, och segade till rejält kan jag lova!
Satt i mina jamasbyxor när Linda kom kl 18, men bytte ganska snabbt =)
Vi pratade, lyssnade på musik, fixade till oss och drack sakerna från glasbanken.
Vi tog 22-bussen in och gick sen till Berget.
Linda blev kadäng när vi kom dit och spillde ut sin grogg, så det såg ut som om hon pissat på sig ;-) (sorry Linda va bara tvungen att få med det här ;-) )
Dessutom spelade dom SKITmusik hela kvällen och folket kom ut sent.
Så kl 00:40 gav vi upp, mötte upp en till nere på stan och så tog vi en bulle hem till Nykvarn.
Vi gick hem till mig, pratade, lyssnade på musik och hade det allmännt trevligt till tidigt på morgonen.
Imorse vaknade jag kl 10, trots att jag somnade så sent, och va pigg, så jag gick upp.
Slappade lite på soffan, hoppade in i en dusch och drog sen åter till Tvetaspåret och gick 5-kmslingan.
(Nej jag körde inte bli bakis, va inte ens full igår, och innan jag somnade så hade jag blivit HELT nykter)
Det va skönt att vara ute och gå en sön, lyssna på musik och rensa skallen lite.
Runt kl 15 åkte jag ut till Micke, för att fika med honom, Jonas, Helena och Livis.
Efter fika, snack och lek så åkte jag och Livis hem, gosade i soffan och kollade på Bompa.
Nu sover min skatt och jag ska glo på tv, får se om kvällen bjuder på besök eller inte, det visar sig.
Kram på er alla där ute!
Och en särskillt stor kram till min underbara älskade mamma på Mors Dag!
Jag älskar dig massor, tack för att du finns!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar