torsdag 26 maj 2011

Underbart fina kuddar och ball keps =)


Tis va en helvetes dag på jobbet, hatar verkligen tisdagar.
Barnen va jobbiga och vädret SÖG!
Men sen fick jag komma hem till min underbara tös, och då blev man ju på bra humör igen! <3
Igår hade vi vårfest på jobbet, så jag jobbade 7:15-17:20, lååång dag men den va trevlig!
Vi fröknar på vår avd. fick en present av en tös på vår avd. Lingonet.
Det va varsin keps, där det stod Lingonpinglan (och så vårt namn)
Sen under stod det 3 saker som hon sagt om oss, till sin mamma, så som hon tyckte stämde in på oss.
Jag fick: "Lugn, bra på att skratta, gör det som är rätt för barnen"
SÅ jävla sött, och OJ va det värmde!!!!
Men det där om att jag är lugn kan inte stämma, men hon kanske tycker det =)
Men pratade med en annan av föräldrarna, som tittade på min keps, och hon sa:
"Lugn, jag har fått intrycket att du är den glada och spralliga tjejen"
Men som sagt, alla uppfattar oss olika, men jag tror det föräldern sa passar bättre in på mig än lugn, och det vet alla ni som känner mig ;-)
På kvällen, efter att Livis somnat så fick jag lite besök av en vän, det va oxå trevligt!
Vi kollade på tv, fikade och snackade lite skit.
Idag jobbade jag till 16 och känner mig som en zombie!
Inte för att det va jobbigt på jobbet eller så, för jag va på strålande humör hela dagen, utan för att jag sovit väldigt få timmar denna vecka.
Ska försöka gå å sova lite tidigare inatt så man orkar upp 05:00 imorgon.
Öppnar nämligen imorgon, så jag måste va uppe i Huddinge ca kl 06:20, men då slutar jag tidigt iaf (13:15), och DET det är skönt!
Livis kan räkna, när jag säger ett så säger hon två osv, hon räknar till tio, ASCOOLT!!!
Fick för tidig morsdagpresent av Livia idag, när jag kom hem från jobbet så bad Micke mig att gå in och kika på sängen.
Och där ligger de två finaste kuddarna jag sett i hela mitt liv!!!
Jag blev så glad att jag nästan fick tårar i ögonen!!!!!
Tack underbara, älskade Livia (och tack Micke!!!)

2 kommentarer: