torsdag 5 maj 2011

Torsdag

Jobbade till kl 16 idag och åkte sen hem.
Min snälla, underbara mamma hämtade Livia kl 14:30 på dagis idag, eftersom Micke hade möte på jobbet och inte kunde hämta henne som han brukar på tors.
Mamma stannade ett litet tag efter det att jag kommit hem och sen åkte hon hem till syrrorna.
Hon lagade potatisbullar till Livis och hade köpt en kycklingsallad till mig, TACK!
När hon åkt hem så åt jag och Livis och sen blev det lite frukt, lelle och mys i soffan, framför Bompa.
Idag gick det ganska bra å lägga henne, hon protesterade liiite en kort kort stund, sen somnade hon.
Så nu, efter en dusch sitter jag nu å slappar i soffan, och ska faktiskt snart gå å sussa.
Vet att klockan är pensionärstidig, men jag har ont i halsen och mår inte HELT hundra.
Dessutom öppnar jag imorgon och måste åka hemifrån ca kl 05:40, men jag slutar iaf tidigt imorgon, GILLA på den ;-)
Eftersom Livis fsk inte öppnar förens kl 06:30, så kommer hennes farmor hit imorgon på morgonen när jag åker, och så lämnar hon henne sen runt kl 07:30, perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar