onsdag 4 maj 2011

Jävla mardrömmar!!! :-S

Efter morgon mys och potta (då hon gjorde både nr 1 å 2) så åkte vi till dagis.
Jag åkte och jobbade 7:15-15:15 och åkte sen å hämtade Livis.
Jag fick massa kramar och pussar när jag hämtade henne, efter att hon sprungit mot min famn och skrikit MAMMA med ett leende =)
DET värmer i hjärtat kan jag lova <3
Vi åkte hem och mötte Sofie och Agnes, som väntade utan för oss.
Livis fick kläder och Agnes rutschkana som hon inte längre använder, verkligen jättesnällt!!!! TACK!!!
De stannade till runt kl 17:15, då åt vi middag, efter maten badade Livis och sen blev det soffmys och lelle.
Tog ca 1 tim ikväll med att få henne att somna, förstår inte varför =(
Hon ligger och kikar och vill inte blunda, och när jag går så blir hon jätteledsen.
Hon fick ligga bredvid mig ett tag i min säng, sen la jag ner henne i hennes säng och tillslut somnade hon.
Hoppas det ger med sig snart, för hon behöver ju all sömn hon kan få eftersom vi går upp så tidigt.
Kanske får prata med hennes fröknar på dagis och fråga hur länge hon sover där.
Och sen prova att de får väcka henne efter ca 1,5 timmes vila.
Eller så är det bara nåt tillfälligt, som går över snart, det visar sig.

Drömde skitäckligt i natt oxå :-/
Drömde att en pojke på min avdelning dog.
Hon stod typ i ett hisschackt, och hissen va högre upp.
När hissen är påväg ner så ropar jag till honom, eftersom jag sj inte hinner fram för att rädda honom.
Men då står hans "ande" (det såg ut som en kopia av honom) och tittar på andra sidan.
"Anden" försöker hinna fram för att rädda men hissen kommer och mosar honom.
Samtidigt som hissen mosar honom så tittar jag på hans "ande" som sakta tynar bort och försvinner, jätteläskigt.
Detta utspelade sig i ett jätteläkigt hus, där det hände massa hemskheter, typ som i ett spökhus, men jag minns inte mer, tacka faan för det.
Kommer bara ihåg att jag vaknade, va jätterädd och illa till mods, och ville nästan väcka Livia bara för att få lite trygghet och närhet, men jag lät henne sova ;) och somnade om.
Hoppas bara jag slipper mardrömmar inatt, jag som väääldigt sällan drömmer mardrömmar har nu dröm RIKTIGT otäcka drömmar två nätter på rad, INTE okej!!!
Nä, nu ska jag glo vidare på hockeyn, vi höres!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar