måndag 23 maj 2011

Bilder från helgen

Lite bilder från helgen
Livis visar nagellacket

Cool tjej på rally

Lite mutad med kaka :-P

Underbar bild <3

KÄRLEK

Stor glass till lite tjej

På promenad med mormor

Gos med moster Louise

Bus på mormors tomt

Finaste tjejen i Liverpools matchställ :-)
I lör tog vi det lugn hemma och bara mös på morgonen.
Målade mina naglar, och självklart ville Livia oxå ha nagellack, så det fick hon, för första ggn.
Som tur va är det snabbtorkande!
Sen mötte vi upp Ida och hennes systers kille och kollade på rally här i Nykvarn
Efter det åkte vi direkt till mamma och syrrorna.
Vi busade och mös och tog det bara lugnt.
I sön gick vi till lilla mormor och hälsade på, fikade, pratade och busade.
På eftermiddagen spelade Emma fotboll, så vi stannade kvar och kikade på matchen och sen åkte vi hem.
Tanken va att Livia skulle somna i bilen, som hon brukar, eftersom jag skulle få besök på kvällen.
Men självklart gjorde hon inte det, PLUS att hon inte somnade förens efter ca 45 min efter det att vi kommit hem.
Hon kämpade och kämpade, men tillslut vann jag kampen =)
En mkt trevlig helg och en mkt trevlig söndagskväll!
Idag när jag hämtat Livis från dagis och hon skulle gunga innan vi gick in, så va den en fågel som bajsat på gungan.
Jag tvättade bort det och Livia vinkade och sa: "Hej då, bajset"
Hahaha, ja vad säger man, hon är ju sjukt artig iaf =)
Efter lite gungning så gick vi in och bakade en kladdkaka åt fröknarna till imorgon (och denna gång blev den inte brönd =P )
Livia hjälpte till massor och tyckte det va jätteskoj.

1 kommentar: