fredag 20 maj 2011

Köer och fredagsgos

Jobbade till 15:45 idag så Micke hämtade Livis på dagis.
Va sjuka jävla köer på vägen hem, så resan som eg brukar ta ca 45 min, tog idag 1,5 tim...
INTE kul, särskilt inte när det är MIN helg med Livia och jag bara vill hem och mysa!!!
Micke fixad mat till Livis, så hon inte skulle behöva svälta i väntan på sin mamma, och jag köpte avokadobitar.
Han drog när jag kom hem och Livia och jag mös i soffan.
Jag passade på att dammsuga en snabbis och tvätta en maskin.
Sen blev det fredagsmys för lillfröken, som bestod av minimarschmallows (eller hur det nu stavas) och små bitar av kladdkakan som hon och jag bakade igår, och så kollade vi på Pippi och sen Bompa.
Självklart fick hon bada oxå!
Vi satt och mös till kl 20, då la jag henne eftersom hon va så trött, hon somnade nästan direkt.
Sj slappar jag i soffa, till en film, med lite onyttigheter (chips, dip och dricka)
Ha en underbar fredagskväll alla ni där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar