onsdag 18 augusti 2010

Hatet växer

Tänk om man visste att man kunde komma undan med ett mord, slippa fängelsestraff och andra påföljder...
Hur många av er skulle mörda då, handen på hjärtat ;-)
Jag är så jävla less på dig, kärring, så jag skulle, utan att tveka, kunna ha ihjäl dig!!!
Men nu är det ju tyvärr inte så enkelt, så jag får väl fortsätta hoppas på att du blir påkörd eller uppäten...
Jag önskar dig allt ont, ett rent helvete och jävligt mycket plågan.
Har aldrig hatat en människa så mkt som jag hatar dig, känn dig hedrad ditt lilla äckel!!!

5 kommentarer:

  1. Och nej, jag tänker inte mörda någon, även om jag skulle vilja...
    Så alla ni som läser detta och vill anmäla mig till farbror blå, kan vara lugna, för jag ska inte bryta mot lagen, jag ska vara en "Snäll flicka" :-D

    SvaraRadera
  2. Ujuj!
    Skulle inte vilja va i den damens skor,men jag e övertygad om att du har en väldigt bra anledning att känna som du gör..

    SvaraRadera
  3. blir ju så nyfiken vem!!!!!

    kram

    SvaraRadera
  4. Jag förstår dig gumman, och behöver du nån som gräver, så hjälper jag till, moahahaha. ;P

    SvaraRadera