fredag 20 augusti 2010

Mammas stora tjej

Idag kom mattläggaren igen, så vi gjorde oss klara å drog till Angelica, Freja och Anders, som va så snälla och öppnade sitt hem för oss så tidigt på morgonen.
Vi va där hela dagen, från ca 8:45-15:30, sen åkte vi hem.
Det blev väldigt fin hemma, och ännu finare kommer det att bli när allt är klart och alla saker är på sin plats =)
Livis blir 11 månader idag!! :-O
Det känns HELT sjukt att hon fyller 1 år om bara en månad.
Vart har tiden tagit vägen, det har gått så fort så det känns inte som man hunnit med.
Men däremot så kan jag inte komma ihåg hur livet var innan hon kom, vad gjorde jag om dagarna, vad fyllde mitt liv då?
Det känns som om hon alltid funnits i mitt liv, som om hon alltid varit här.
Jag älskar dig Livia, mer och mer för varje dag som går, du är mitt allt, mitt liv, hela mitt universum!!! <3
Igår hade hon tagit TVÅ steg för farmor, idag tog hon två steg för mamma, stolt är bara förnamnet!

2 kommentarer:

  1. Grattis Livia på 11 månaders dagen!
    Tiden går verkligen så fort!

    Har precis samma känsla som du. Vad fyllde man livet med innan dessa juveler fanns?
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag undrar detsamma.
    Vad gjorde man innan?

    Grattis Livia

    SvaraRadera