söndag 29 augusti 2010

Fotboll å regn...

Somnade ca kl 00 och Livia vaknade ovanligt tidigt, 05:30, men men det va bara å gå upp =)
Drog ut hennes myssäng från hennes rum och la på vardagsrumsgolvet, så vi har legat å myst å glott på tv nu på morgonen, så gosigt!!!
Idag kommer Micke med mina "nya" soffor, som jag får av faster m. fam.
De är 2 st tresittssoffor i mörkbrunt skinn, riktigt fina, men ganska hårda, eller hur man ska förklara.
Men de blir kanon här inne så länge, passar bra till alla andra mörka möbler vi har, sen när man har pengar nån gång i framtiden så får man väl köpa nya.
Idag regnar det tyvärr, men det hindrar inte denna tös från att åka å se på fotboll.
AIK möter Göteborg, så det kommer säkert bli en riktigt bra match synd bara att det regna som sagt...
Det gör ju att publiken sviker lite, men inte JAG, för inte faan är man gjord av socker, lite regn dör man inte av.
Det är jag och min söta lillasyster som ska upp, hon fick biljetten när hon fyllde år nu i augusti.
Ska bli jätteskoj å gå med henne, hoppas bara att vädret blir lite bättre, men det har ju några timmar på sig.
Hoppas ni andra får en fin söndag, för det tänker jag ha =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar