tisdag 10 augusti 2010

IQ som en sten

Hahaha, ja det märks ju att man inte är så hajj på detta med bloggande än så länge.
Satt å bara stirrade på min sida, och hittade INGENSTANS där jag kunde skriva ett nytt inlägg.
Så efter ca 1 minut av letande, insåg jag att jag inte ens var inloggad, haha IQ!
Men nu så, nu vet jag hur man ska göra, man måste logga in först, så klart :-)

Dagen har varit mysig, va hos S i mammagruppen, och vi blev allt som allt 5 mammor, 5 barn å en systerdotter.
Det va fullt ös och hög ljudvolym, men barnen hade skoj å vi lika så.
Fika, lunch och en liten promenad.
Sen bar det av hem, fixa mat, leka, gunga och nu satte jag mig äntligen ner i soffan, med datorn i knät och ska koppla av lite medans Micke lägger Livia.
"Byggde" en koja åt Livis  eftersom hon verkar tycka att sånt är så mysigt.
Det blev ett stort lakan över köksbordet, så tog vi in en bok, en dock och en flaska med vatten.
Livia bara skrek av glädje och kröp in och ut.
Lätt, billigt och mycket uppskattat =)
Hoppas ni andra haft en mysig dag ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar