måndag 16 augusti 2010

Ankjävel

Dagen började med morgonmys hemma och sen gick vi upp till Nybo och jag skrev över kontraktet på lägenheten enbart på mig :-P
Efter det så gick vi till centrum och köpte mat till ankorna, mötte Linda och Milo utanför Ica, så de hakade på bort å matade ankorna.
En ankjävel höll på å bita Livia i tån, det va nära, men jag hann trycka/putta bort fossingarna i sista sekunden.
Tyvärr blev hon rädd då, inte meningen, men jag va ju tvungen å göra det fort, eftersom annars hade anjäveln lyckats.
Antar att den trodde att det va bröd som rörde på sig, men jag blev så arg så jag hade lust att sparka ut ankan i dammen igen...
INGEN BITER MIN LIVIS!!!
Sen hem å hämtade skötväskan å sen drog vi till My och Johanna.
Vi fikade och lekte massor och sen åkte vi hem.
Livisen klättrade upp helt själv i soffan idag, och i lördags så kom jag ut i vardagsrummet, då har fröken klättrat upp i fotöljen å sitter å äter på fjärrkontrollen, busungen.
Så nu är det full fart, hela dagarna, skoj som faan! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar