fredag 13 augusti 2010

Det fixade sig =)

Hon från Nybo ringde!
Hon hade missförstått allting, hon trodde att Micke stod ensam på kontraktet å skulle "ge mig den", skriva över den på mig.
Hon hajjade inte att jag oxå stod på hyreskontraktet.
Så hon ringde å förklarade missförståndet och sa: "Det är klart att ni får bo kvar där, ni bor ju redan där" =))
Faan va lättad jag blev, orkar bråka om det oxå, kände jag bara.
Det är klart att jag hade kämpat för att få bo kvar, men skönt å slippa göra det!
Så nu ska jag upp på mån eller tis å skriva över kontraktet =)
Idag har vi varit å matat ankorna och varit å handlat.
Efter det kom pappa å bror hit och hälsade på å busade me Livis.
Nu är Micke å lägger henne och jag sitter å slöar i soffan.
Skönt att allt löste sig, och att det blev en bra dag, trors att det är fredagen den 13 idag =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar