torsdag 12 augusti 2010

Inte SÅ långt kvar...

Känner att tålamodet börjar tryta och irritationen är till max!
Inte hela tiden, men det går fort för det glada humöret att försvinna ibland!!
Det är faan inte verken kul eller lätt att bo med sitt ex.
Inte när man längtar tills man får bo själv (med Livia)
Få inreda hennes rum, få göra vad man vill, när man vill utan att behöva ta hänsyn till någon annan (förutom Livia) =)
Men det är inte så långt kvar nu, bara 16-17 dagar, varav 5 av dom så är jag å Livis i Danmark.
När det blir som värst å man håller på å koka över, då får man väl försöka bita sig i tungan.
Bara hoppas man inte biter av den...
Som sagt, det är inte alltid så lätt...

2 kommentarer:

  1. Flyttar du & Livia eller Micke?

    Kul att följa din blogg! Själv har jag haft bloggpaus sen mars hahah =)

    kram Mika

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Jag å Livis bor kvar och Micke flyttar tebax till huset stackarn.
    Men han är snäll å gör det för min å Livis skull, för vi kan ju inte bo där ute, iaf inte när det blir vinter.
    Va kul att du kommer följa min blogg =)
    Ja, jag har sett att du haft bloggpaus ett tag nu 0)
    Kram

    SvaraRadera