torsdag 30 juni 2011

Nytt jobb

(http://www.youtube.com/watch?v=KDkthDdiiBE)
Denna låt hörde jag på radion på jobbet, när jag precis blivit erbjuden en tjänst av chefen, och skulle på intervju på den andra fsk, och jävlar va låten hade rätt :-D Jahapp, idag va man på anställningsintervju nr 2, och fick jobbet =)
Innan jag åkte från mitt nuvarande jobb så erbjöd min chef mig en heltidstjänst, som resurs åt en pojke, på en annan av hennes förskolor i Huddinge :-P
Iaf, när jag kom till intervjun så satt 4 pers där ist för 3 och de bad mig komma in och sätta mig.
De presenterade det nya ansiktet för mig som en tjej de precis anställt.
Jag sa grattis och sen förklarade de att hon va förskollärare och sa, då är det 2 fsklärare och en barnskötare, alltså 2+1.
Jag va inte riktigt säker på va de menade, och frågade om jag fått tjänsten, och de sa JA :-D
Den högsta chefen, som jag träffade första ggn idag sa att vi kompletterade varandra och att hon trodde vi skulle bli ett jättebra "lag".
Hon sa att det kändes RIKTIGT bra med mig och så sa hon att de andra är lite lugna och jag verkade va "En RIKTIGT" glad skit, som hon uttryckte det :-P
Hon som kommer va boss över oss och även arbeta med oss, sa att hon tyckte att hon och jag klickat riktigt bra på första intervjun, och det va ju precis så jag oxå kände det.
De hade tydligen haft ett 10-tal där på intervju, och så blev lilla jag och en tjej till utvald, hahaha, jag är faan bäst ;-)
Va så sjukt jävla glad när jag åkte därifrån, och det sköna är att anställningspapperna redan är påskrivna, så nu kan jag ta det lugnt och slappa i sommar.
Jag börjar den 8 aug, då barnen kommer eftersom jag är på semester v 31, de andra börjar 1 vecka innan och ställer iordning allt.
Så lycklig, så otroligt glad, så jävla fucking skönt!
Firar med en öl på baksidan/framsidan ikväll, nu när Sessan sover.
TJOHO!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar