fredag 1 juli 2011

Sista dagen på Sörskogen

Gårdagskvällen, blev precis som dagen, jävligt lyckad, _ kom hit!
Vi pratade lite skit, såg på tv och MÖS, riktigt trevligt var det!
Kunde inte ha avslutat torsdagen bättre, och jag somnade med ett stort leende på mina läppar :-P
Bara hoppas att vi kan ses snart igen!!!

Idag va min sista dag på Sörskogen, kändes lite skumt och vemodigt, samtidigt som jag ändå va glad.
Det va sorgligt att behöva säga hej då till alla fina barn, kollegor och föräldrar, men samtidig så längtar jag så jävla mkt till att få börja mitt nya jobb, i min egen kommun B-)
Va lite orolig att man skulle stå där utan jobb den 31 aug, och att allt man lyckats spara ihop skulle gå åt till att leva.
Men icke då, nu kan man njuta av sommaren, unna sig lite skoj och vara helt säker på att man klarar ekonomin ändå.
Men som sagt, sista dagen idag, det va skoj att höra av föräldrarna hur mkt dom uppskattade att jag varit där, och hur mkt deras barn tyckte om mig och hur glada dom va för min skull men samtidigt ledsna för att jag skulle sluta.
Kommer sakna alla, men samtidigt ska det bli så skönt att slippa soppapengar, köer, att gå upp extra tidigt bara för att hinna sitta i bilen 45 min mm mm.
Att jobba nära hemma har alltid varit mitt mål och självklart att ha en fast tjänst =)

Mamma hämtade Livis idag eftersom jag slutade 16:15, sen var det så klart köer och skit så det drog ut på tiden...
När jag kom hem käkade vi avoccadobitar som jag köpt med mig, lyssnade på musik, busade och Livis åt "gotti".
Nu sover dockan, mamma har åkt och jobbat och jag ska unna mig EN kall öl på uteplatsen, och fira att vi nu har semester nästa vecka, Life´s good!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar