lördag 4 juni 2011

Stekt gris och underbar värme!

Andra natten i egen säng, och denna gång rullade hon lite längre =)

Brände mig "lite" under fikat hemma hos Annika
Igår så va jag och lämnade Livis hos hennes farmor, efter det åkte jag ner en snabbis på stan.
Hittade några linnen och några kortbyxor.
Det räckte gott och väl med 15 min på stan, i den värmen, kan jag lova!
Ringde _ och mötte upp honom vid en badplats, vi pratade lite i solen.
Va sjukt kaffesugen så jag ringde upp Annika och tiggde till mig lite kaffe =)
Det blev fika, snack och en jävla massa sol, på deras altan/veranda.
I 3 timmar satt vi och stekte gris och sen åkte jag hem.
Hann nästan precis innanför dörren, så ringde Micke och frågade om jag skulle me till Goggos och käka.
Han hämtade upp mig, vi drog och käkade och pratade massor.
När jag kom hem så slappade jag lite innan det va dax att göra sig iordning inför kvällen.
Drog till Bralla och ölade, kollade på fotboll och snackade.
Micke, Pirre, Calle och Jimmy kom oxå dit, det va trevligt!
Idag va jag ganska seg när jag blev väckt av ett sms runt kl 9.
Men jag gjorde mig klar och sen kom _ och hämtade upp mig och vi begav oss iväg på en biltur.
Vi åkte till Gudsmedsmora, men där va det så kallt i vattnet.
Sen åkte vi till Åkersbadet, men där va det så mkt folk, och eftersom min bikini är gigantisk i omfånget för mig så hade jag med mig en vanlig BH att bada i och jag kände inte för att bada i det bland så mkt folk...
Så vi stannade bara där en liten stund och sen åkte vi till Mariefred, gick och kollade på båtar och satte oss på bryggan och snackade lite skit.
Jag va hemm runt kl 14:30 och åkte in och hämtade Livia 15:15.
Hon och jag åkte och åt på Goggos och sen va vi ute och lekte.
En mysig dag, minst sagt!

1 kommentar: