tisdag 21 juni 2011

Mån och tis

Jahapp, dax att blogga lite kanske.
Igår va det dax för jobb igen, efter en härlig helg.
Hämtade Livis på dagis, vi åkte hem, lekte, lagade mat och så vidare.
Slapp i soffan när dockan somnat och en relativt tidig sänggång.
Idag jobbade jag sent, 16:30, åskskurar (så man inte såg ett skit) och en jävla massa bilar, gjorde att tiden i bilen blev längre än vanligt.
Eftersom Livis redan va hemma, med Micke, så passade jag på att stanna på Glasbanken och inhandla förnödenheter till midsommarafton :-P
Va hemma runt kl 17:45, då blev det middag, som Micke lagat, lite bus och mys och sen sänggång för dockan.
Hon sover nu och jag ska slappa i soffan.
Ännu inte ett ljud om det nya jobbet, håller alla tummar och tår och går i nervöst väntande...
Idag pratade jag med en mamma, till två barn på jobbet.
Hon tyckte det va jättetråkigt att jag skulle sluta nu den 31 aug.
Hon sa att hon tyckte jättebra om mig, de gjorde även de andra föräldrarna, och självklart alla barn.
Hon sa även att det va synd att hon inte fått reda på, tidigare, att jag skulle sluta, för då hade hon pratat med chefen och försökt påverka en förlängning och kämpat emot mitt slutdatum. (hon är föräldrarepresentant för alla på avdelningen)
SÅNT är faan riktigt kul att höra :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar