måndag 13 juni 2011

Kändes bra!

Vink vink
Slutade tidigare idag eftersom jag skulle på arbetsintervju, så jag drog 14:30 ist för 15:15.
Mamma och Louise hämtade Livia från dagis runt kl 15.
Intervjun kändes riktigt bra, det va inte bara en utfrågning utan vi satt och pratade om massa annat, inte bara jobb, skrattade och drack kaffe.
Bara hoppas dom oxå tyckte det kändes bra =)
De sa att de hör av sig innan midsommar, så nu är det bara att hålla tummarna!
När jag kom hem så åt mamma, Louise, jag och Livia tillsammans och sen åkte de hem till sig.
Jag och Livia gjorde kväller och så la vi oss å gosade i hennes säng och så drack hon lite lelle.
På väg hem från dagis så gick de förbi ankdammen och matade ankorna.
Och en ankjävel hade tydligen bitit alla andra ankorna, PLUS min lilla prinsessa i fingret.
Tur att inte jag va med, då hade det blivit en anka mindre i dammen och jag så hade behövt simma ut och dränka faanskapet hahahahaha
Livis somnade runt kl 18:30, och nu tänker jag slappa i soffan tills det är dax att sova.
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar