torsdag 16 juni 2011

Känns riktigt bra!!!

Dagarna har rullat på, jag har jobbat, busat och gosat med Livia, segat osv.
Igår kom _ hit och vi snackade.
Vi har bara messat med varandra under detta "uppehållet", han har svarat på mina sms, och så hörde han av sig första ggn sj i tis.
Det va första ggn vi sågs sen i söndagen den 5:e,.
Vi pratade massor och jag fick svar, även om jag fick kämpa lite, på de flesta frågorna jag undrat över.
Kändes jävligt bra faktiskt, HATAR att gå i ovisshet och bara vänta.
Jag har ju lixom gått varje dag och väntat på att han ska höra av sig, varje kväll har jag haft ont i magen.
Så fort jag vaknat så har där funnits en klump av ovisshet i magen, men nu är den borta, och det känns så jävla bra!!!!
För nu vet jag hur det är, hur allt ligger till.
Och jag har redan gjort misstaget en gång, med en annan, och jag kommer akta mig JÄVLIGT noga för att göra om samma misstag igen, för det gjorde JÄVLIGT ont!!!
Nu låter jag detta vara, och så får vi se vad framtiden har att ge.
SKA det vara han och jag, så blir det så, om inte, nähe "Too bad for him" hahaha
Nä men allvarligt, det känns riktig bra nu faktiskt!!!
Klart jag tänker på honom ibland, och klart jag saknar "de vi hade", men samtidigt så visste jag ju hela tiden hur allt va, så jag va lite reserverad.
Det va jävligt mysigt så länge det varade, och ingen säger att det helt är avslutat, för vi kommer att höras igen
och säkert träffas oxå, men just nu så tänker inte jag lägga ner mer energi på att gå och sakna.
Livet är för kort, och alldeles för underbart för att ödsla tid på någon kille ;-)
Nä men allvarligt, han behöver tid för sig själv, och det ska han få.
Och helt ärligt så TROR jag inte det skulle kunna hålla hela livet, eftersom vi vill olika saker med framtiden.
Plus att min teori är: "Som man vinner honom, så förlorar man honom"
och jag tror inte att jag någonsin skulle kunna lita på honom fullt ut.
Och vad är ett förhållande utan tillit...?
Nä som sagt, det känns jävligt bra just nu, och jag känner mig jävligt stark och glad :-)
Nu ska jag, efter 1 timmes promenad med vagnen, hoppa in i en dusch.
(Micke hämtade Livis på dagis idag, jag köpte med mig mat hem, vi åt alla tre, och när Micke drog så gick jag ut på en långpromenad med Livis så hon fick somna i vagnen) = En kort summering av dagen idag, efter jobbet
Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar