söndag 26 juni 2011

Bästa barnlediga helgen NÅGONSIN

Den absolut bästa barnlediga helgen någonsin!!!
Synd bara att den redan är slut...
I tors åkte Livis till sin far runt kl 18 så jag skulle få ladda upp mig inför midsommaraftons festande.
På själva midsommarafton så drog jag in en sväng till Tälje och handlade, sen kom Micke och Livis hit och vi gick gemensamt upp till parken.
Det blev lite fika, dans runt stången och karuseller, mötte även nästan hela mammagruppen där uppe, vilket va mkt oväntat och skitkul!
Runt kl 13 gick vi, Livis och Micke åkte hem till huset och jag slappade lite innan jag gjorde mig klar för kvällen.
Runt kl 17 åkte jag, Anette och hennes snubbe ut till skogen vid Snebro gård där det va party.
Vi åt, gick tipspromenad och drack, satt även och käkade i en lada som luktade koskit hahaha, men det va trevligt ändå =)
Dom hade fixat med mixerbord, lampor, rökmaskin mm där inne, men när partyt drog igång så kom snälla mamma och hämtade oss och körde in oss till byn igen.
I bilen ringer HAN och vi pratar hela resan, skitkul att han ringde måste jag erkänna!!
Vi mellanlandade hos Anette innan vi gick upp till hennes granne, där det va ett bra jävla drag.
Kommer inte ihåg NÄR exakt jag kom hem, men somnade iaf i duschen en sväng...
Vaknar av att det ringer på dörren, ska gå upp å kolla, men slumrade till igen, då plingar det på dörren igen.
Men eftersom jag inte va i det bästa skicket så hann jag inte upp förens denne någon hade gått.
Kl 08:45 ligger jag i sängen och ska precis sova, och då ringen HAN igen :-P
Vi snackar ca 30 min, tror jag somnade 09:30, så en hård dag MINST sagt!
Lör: Vaknade kl 13, liiiite sliten, messar med HONOM och det visar sig att dom är på väg tillbaka från...
och till mig, så jag går upp å gör mig klar och försöker piggna på mig lite.
Ringer några polare och det slutade med att det blev en 2-dagars för mig denna helg.
Linda kommer hit runt kl 18 och HAN och en polare till honom kommer hit en stund senare.
Carro, som jag inte sett på ca 12 år, kommer även hon hit.
Vi drack, lyssnade på musik, mös och hade det bara så jävla trevligt!
Sen går vi alla ut på krogen, där vi fortsätter att dricka och möter lite fler folk från hålan.
När de stänger så drar han och jag hem till mig...
Men pga min klantighet så gick det inte riktigt som planerat hahahaha, FAAN =)
Idag har jag, Linda och Milo varit ute och gått typ hela dagen, stötte även på HONOM när vi va ute och gick, plus att vi messat endel hela dagen.
Vet inte riktigt vad det är som händer, för vi har hörts ganska mkt denna v, och veckorna innan det så va det ju inte direkt så...
Men det är skoj som faan, bara luta sig tillbaka och se vad som händer, eller nåt =)
En sak är iallafall säker, jag mår sjukt jävla bra just nu, det lixom pirrar i hela mig bara för att jag är så jävla glad efter den här SJUKT lyckade helgen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar