söndag 12 juni 2011

Söndag och barnkalas



Bjuder på en film oxå =)
Att SITTA på hästen gick bra

Hoppa studsmatta va jättekul!!

Min underbara solstråle <3
Vaknade utvilad och passade på att tvätta och fixa lite här hemma.
Runt kl 12:15 kom Annette med Livia.
Hon sov i bilen, så vi lyfte bara över bilstolen till min bil så hon fick fortsätta sova.
Vi skulle ju till Åsa, Bricken, Algot och Anders, eftersom Algot hade barnkalas.
Det bjöds på ponnyridning (Livis ville inte rida men hon satt iaf på hästryggen 2 ggr), tårta, fiskdamm, kakor och bullar.
Självklart blev det en massa bus och lek, särskilt på studsmattan, plus att vi matade kaninerna och jag och Livia klappade även traktorn =)
Ett MKT trevligt och lyckat barnkalas, tack för att vi fick komma!!!
Runt kl 16 åkte vi hem, satte igång lite Pippifilmer och så slappade jag och Livia i soffan.
Runt kl 18:15 gick vi in och la oss i Livias säng och hon somnade ganska fort.
Nu ska jag glo på AIK-Malmö, när vi krossar låtsasdanskarna ;-)
Over and out för denna helg!

1 kommentar:

  1. Tack underbara Ni för att ni kom! Algot och Anders har sprungit runt på gräsmattan och haft vattenkrig nu på kvällen. Tack igen och Du...vi måste ses snart igen, kanske ensamma....så man har tid att sitta och snacka lite...Kram!

    SvaraRadera