torsdag 29 september 2011

MKT mysig eftermiddag, med våra bästisar ;-)

Igår stängde jag och Micke skulle eg hämta Livia, men han va tvungen att jobba så hennes farmor hämtade henne ist och gick hem till oss.
När jag kom hem så åt vi lite och sen skulle vi ut på promenad, men även fast Livia SA att hon ville sova vagnen så va det nåt som inte va bra och hon va lite ledsen (övertrött tror jag)
Så vi begav oss hem ist och la oss och gosa i hennes säng, så somnade hon där ist.
Vi mötte Micke som kom körande och stannade och pratade lite och passade på att krama Livia innan vi gick hem.
Idag efter jobbet hämtade jag Livia, sen åkte vi hem till vår tomt och blåste lite såpbubblor (shit va duktig hon är på att blåsa bubblor, kommer nästan mer när hon blåser än när jag gör det =P) innan vi gick och mötte Linda och Milo.
Vi fyra tog en tur till lekparken och sen gick vi till New Mill Grill och åt, efter det åt vi glass och gick och matade ankorna, jättemysig eftermiddag!!
Barnen busa och sprang runt och hade skitkul utanför vårdcentralen och hela vägen i centrum =)
Nu ligger Livia på soffan och glor på Pippi och jag sitter bredvid och passar på att blogga lite undertiden.
Ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar