söndag 18 september 2011

Sammanfattning och en jävligt bra helg!!!

Ons: Jobbade till 18, hade APT efter jobbet.
Micke va här med Livia och jag hann hem så jag fick lägga henne
Tors: Efter jobbet så hämtade jag Livis och vi gick och handlade lite
Sen kom Emma och va med Livia ochjag drog på kurs 18-21 =(
Fre: Mickes helg med Livia, direkt efter jobbet så åkte jag ner till Åkers och mötte upp morbror och syster Louise.
Vi åkte till Strängnäs och hämtade upp min kusin Martin och en tjejpolare till honom och så åkte vi upp till Uppsala och såg när SSK vann över Almtuna i Elitseriepremiären =)
Lör: Åkte ner till Åkers och hjälpte lilla mormor att flytta, och träffade en stor del av resten av släkten <3
Runt kl 16:30 när vi va klara så drog mamma och jag ut en snabbis i skogen
På 15 minuter så hittade vi en halv ICA-kasse med kantareller =)
Sen bar det av hemåt för att göra sig klar innan bäst Linda kom hit.
Vi drack, pratade och lyssnade på musik.
Kvällen fick en mkt trevlig vändning när vi fick ganska oväntat besök :-P
Vi satt och bubblade och umgicks, tiden rann iväg så vi fick ta bulle in
Fick ett mms av taxichaffören när jag kom till krogen, han skickade en bild på sig själv och skrev att han hoppades han kommit rätt och skrev att han ville att vi skulle hitta på nåt nästa helg då jag inte har dotra, hahaha wtf... :-O
Han måste ha fått tag i mitt nr genom taxiväxeln, eftersom man lämnar sitt nr där när man beställer taxi, hmm ja va säger man...
Men men, kul att få lite uppskattning... jag tar det som en komplimang =)
Väl på krogen drack vi lite mer, pratade, mös och ja, vi hade det mkt trevligt! ;-)
Oväntade saker hände, som va väldigt härliga för hjärtat!!!
Fick ett mkt trevligt avslut på kvällen och jag somnade glad och väldigt nöjd med min lördag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar