tisdag 6 september 2011

Vår dag

Idag efter jobbet så hämtade jag Livia på fsk och så åkte vi hem
Vi va ute i lekparken och gungade, blåste såpbubblor, byggde sandkakor, klättrade i ställningen och tog hennes nya lekbil och så körde jag henne till tvättstugan och beställde tid.
Sen fixade jag lite mat och så åt vi ute på vår tomt, bäst att passa på när solen är framme och värmen känns
Igår när jag, syster och Livia satt och åt middag så säger Livia: -"Akta fringret, tut tut, här kommer Livia"
Hahaha, undra va hon menade med det, goa unge =)
Jag längtar ås sjukt mkt efter henne när jag är på jobbet, vill bara gosa, krama och busa med henne alla dygnets timmar, utom sovtimmarna så klart =)
Innan du kom, min underbara dotter, så visste jag inte att det fanns något högre och starkare än ordet ÄLSKAR <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar