fredag 23 september 2011

Nya skor, mammas jobb och hårfärgning

Så här kul är det att vara och hälsa på på mammas jobb =)
Igår hade vi en mysmorgon, då jag började jobba sent, 8:30 och sen hämtade jag Livia runt kl 14, så fick hon följa med till mitt jobb, eftersom jag stängde (och ja, grabbarna gjorde sig till för henne idag med, spexade och stojade "Livia, titta på mig, titta här" mm =P )
Stannade i centrum och handlade nya skor till henne, höstkängor, innan jag hämtade henne.
Ett par riktigt fina Pax-kängor (tror jag dom hette)
Idag hämtade jag Livis kl 15 och så åkte vi till fasters salong och jag färgade håret, igen.
Denna gång hoppas jag att mitt hår tar emot och med glädje behåller färgen som bjuds!! =)
Blev riktigt nöjd!!!
Efter det åkte vi till Goggos och hämtade hem en pizza, som vi i soffan, delade på samtidigt som en Pippifilm spelades upp på tv:n.
Efter pizzan fick Livis lite ostbågar och sen blev det massa mys och Pippi.
Sååå gosigt att bara sitta och kramas, utan att behöva tänka på klockan, bara hon och jag (och pippi), med tända ljus, mitt underbara hjärta <3
Imorgon vankas det bull och tårtbak =)
Ha en fin fredagskväll alla där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar