tisdag 13 september 2011

Får hålla hårt i Dotra Mi =)

Idag började jag sent, så vi hade en riktigt mysmorgon!!
Klockan 14 hämtade jag Livis som fick följa med till min fsk eftersom jag skulle stänga.
När vi kom så satt alla de kvarvarande barnen och åt mellis, så jag satte Livis i mitt knä och så åt hon hon oxå.
Hon va blyg till en början, ganska nyvaken och så "kastades" hon in i en ny barngrupp, så jag förstår henne.
Det roliga va att grabbarna Ar, Al och N, sken upp som solar när de såg henne.
De satt och smilade på som sjutton och försökte få hennes uppmärksamhet.
När Ar hade ätit klart kom han fram och ställde sig framför Livia och bara log, jättestort.
Efter ett tag gick han iväg en sväng för att sedan komma fram till henne igen och flörta vidare.
Jösses va grabbarna smilade :-O
När bröderna sen skulle gå hem så sa Al, "Hej då Livia" flera gånger och log.
Fick en känsla av att jag verklige kommer få hålla hårt i min dotter när hon blir äldre, om det redan börjat, fram med hagelgeväret ;-)
Ar och N är några månader äldre än Livia och Al är född -08
Livia hitta snabbt en kompis i en flicka, M, som är född -08, de lekte och hade verkligen jätteskoj tillsammans
De skrattade, busade och snackade :-D
Va riktigt mysigt att ha sin prinsessa med sig på jobbet, och det va kul för henne oxå, med massa nya barn och leksaker =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar