måndag 3 oktober 2011

Mkt känslor

Mkt har hänt sen sist...
I tors fick jag ett mess, jag skickade det vidare och det visade sig troligen avgörande...
Känns bra, nej MKT bra, att jag skickade det vidare, annars vet jag inte hur det hade slutat...
En omtumlande kväll, med mkt tårar och starka känslor...
Jag valde att sjukskriva mig på fre, eftersom jag aldrig hade klarat av att jobba, jag kände mig mest som en zombie, med många frågor och inga svar
Gick till banken och gjorde ett ärende, sen vandrade jag runt på stan, i en glasbubbla lyckades jag hitta lite kläder till Livia som hon behövde och som min snälla, underbara mamma senare betalade.
Efter vad som kändes som en evighet så fick jag tag på dig och åkte och hälsade på.
Ett bra samtal, men med svar som jag inte ville höra, men ändå va det bra att få reda på sanningen.
Det gjorde ont som faan, önskar jag kunde göra mer, men gör det jag kan.
Jag är glad att du är ärlig!
Efter jag varit där åkte jag och hämtade Livia på dagis och vi åkte hem, tog en promenad och köpte glass, filmer och lite annat.
Sen blev det fredagsmys med tända ljus och gottis
På lör åkte jag och lämnade Livia hos hennes farmor, dom skulle iväg till hennes syrra i Norrtälje på middag och övernattning =)
Jag åkte ner till mormor och hälsade på, för faster från Dalarna och min ena kusse va nere och hälsade på <3
Efter att ha varit där några timmar åkte jag in och hälsade på _ och pratade lite mer.
Känns skönt att du verkar vilja, du är stark och kommer klara detta!!!
Sen plockade jag upp A-C och vi drog hem till mig och förfestade.
Vi började på Cp och drog sen vidare till Berget.
När de stängde åkte jag, A-C, en killpolare och hans ena polare H hem till H på efterfest
En MKT trevlig kväll på krogen blev det och det behövdes!!
Johan hämtade mig och körde hem mig dagen efter, söndagen gick åt till att slappa och slappa
Emma blev inkörd av mamma runt kl 17 och de hade med sig pizza, Livia kom runt kl 18
Idag efter jobbet åkte jag och Livia hem och åt och sen åkte vi till Micke så han fick lite mys, gos och Livilööv ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar