tisdag 26 juli 2011

Först sol och bus sen hällregn och bus =)


Idag började vi dagen med en sovmorgon till 8:30
Efter att ha vaknat i lugn och ro, käkat frukost och slappat så begav vi oss ut på en promenix
Vi gick till centrum och hälsade på Gudmor på Jackpot, åt en glass i solen och pratade lite skit
Efter det så begav vi oss till en lekpark och gungade lite men gick sen ner lekparken på vår gård där det fanns både barn och mer leksaker
Efter lite protester så gick vi in och Livia åt lunch och sen åkte vi iväg till Strängnäs där vi mötte upp Cribbe, Susanne och William i den stora lekparken vid hamnen.
Den va jättefin, men självklart spöregnade det.
Livia hade ordentligt med kläder, plus ombyte, men jag min idiot hade på mig samma kläder som när vi åkte från Nykvarn och då var det ju +26 grader och "åskkvavt"
Jag frös som en nakenhund där i mina kortbrallor och mitt linne, men vi hade skoj ändå =)
När vi grävt, gungat och klättrat så åkte vi till Donken och åt lite innan vi åkte hem och tog det lugnt.
Ännu en dag med fullt upp, men det är ju det som är kul, slappa kan man göra när man är pensionär, som ens då ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar